Första december

För mer än 13 timmar sen blev det December. Vad ska man tycka egentligen? Visst kan det vara mysigt med lite julstämmning, såsom snö, pepparkakor och barnglögg, haha. Men annars firar jag ju inte jul, så det kvittar nästan för mig.
Fast en sak som är jobbigt är att shoppa, alltså jul-shoppa eller vad man väljer att kalla det. Det blir ju bara trångare för vaje dag som går tills den 24:e december. Såfort man kommer in i en butik och ska köpa nåt känns det som om man måste kriga för att få det man vill ha. Tycker inte ni det?

Hursomhelst, det är forfarande första december och jag vill först och främst gratta Stefan och Linda som fyller 14 år idag. GRATTIS!

Men vad ska ni göra idag? Jag ska ha tjejmiddag med tjejuuuuurna såklart. Det ska bli skitkul asså! Sen ska jag och Emelie inviga bäddsofforna inatt. Kul det med, haha ;D.
Skriver mer om det senare ikväll.

Nu ska jag typ sätta på mig kläder och dra ner till ICA. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

it's gonna be nice :D

2007-12-01 @ 14:18:25
URL: http://basic.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0