ÄNTLIGEN JULLOV!

Äntligen, äntligen, ÄNLIGEN är det jullov. Har faktisk längtat ett tag nu. Känns som om jag inte skulle klara av skolan en vecka till. Nej, det skulle vara hemskt. Bläää. Men det är tur att jag slipper det. Nu ska jag vila ut så att mina batterier blir aktiva igen. Nästa termin ska det bli högre betyg för mig!

Eftersom jullovet välkomnades var jag tvungen att shoppa lite för att må ännu bättre än jag mår/mådde. Jag hade tänkt mig köpa en t-shirt från Gina plus ett par sneakers från skopunkten, men det blev istället två par sneakers från skopunkten. T-shirten ska jag köpa en annan fin dag som denna.
Efter vi köpt skorna (som blev så billiga efter att nikita köpte det tredje paret som blev gratis) drog jag, Dita och såklart Nikita hem till henne (alltså Nikita) och bakade en god kladdkaka och åt den plus chips. Jag vill inte ens kommentera hur illa jag mådde efter den, men det spelar ingen roll. Vi hade kul hoss henne, and that's what matters, haha.

image100
(Dessa skor köpte jag i just vitt och även svart från Skopunkten. Bilden är lånad av Lenie)

aja, ha det bra hörrni. nu ska jag njuta på full rulle. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0